Header Ads

'Hilang Segala Kepercayaan, Sayang Dan Cinta Pada Suami Bila Baca Segala Mesej Dengan Ramai Peremmpuan Lain'

Nak Isu Viral? Like Page Kami:



"Kesetiaan isteri diuji bila suami x de apa2..tapii ksetiaan suami diuji bila dia miliki segalanya"...kehidupan kami brmula dari suami saya gaji Rm1100(bersih)... Saat susah senang sma2,kdang2 nak tunggu gaji smpai korek tabung... tapi Alhamdulillah.. 

Kami bahagia...masuk 2 1/2 tahun kawin.. Gaji suami dah cecah 5k (bersih)... Saat ni merubah segalanya...suami mula ada perempuan lain, pernah mntak izin nak kawin lain.. saya izinakan.. tapi dengan syarat.. Dia kena lepaskan saya... Suami x stuju.. .dia tgalkan prmpuan tu... 

Masa tu hari2 kami gaduh. Kpercyaan ,kasih sayang, cinta saya pada suami hilang 100% jiwa saya kosong. Kata2 yg saya akan ingat smpai bila2 "gaji aku besar, aku boleh beli kreta, aku boleh beli rumah, ak naik pangkat smuanya bukan sebab kau pun. Semua atas hasil usaha aku sendri". Saya senyum je. Susahnya nak menumpang kasih org kan. Alhamdulillah... 

Hari ni pkahwinan dah masuk 3 tahun. Hubungan kami suami isteri masih macam biasa. Suami baik didepan tapi bukan belakang. Suami masih dengan perangai kaki perempuannya. Hari2 saya baca whatsapp suami dengan macam2 jenis perempuan. Oh ya!. saya buat whatsapp web dengan suami. Segala whatsapp suami masuk dlam hp saya(tapi suami x tahu pkara ni). Saya x marah, x mgamuk. Saya redha. 

Mungkin dah x de air mata nak menangis. Kerana yg tinggal dalam rumahtga ni. Hanyalah tanggugjawab saya pada dia. Bukan lagi cinta. Andai kata saya ditinggalkan pun suatu hari nti, saya dah boleh terima. Alhamdulillah.

Saya ada kerja, ada ilmu, saya boleh drive, saya ada mak ayah. Mungkin ada sebab kenapa Allah x bagi kami rezeki anak lagi.  Ada sebab kenapa Allah jodohkan kita dengan pasangan kita. Dia nak kita belajar sesuatu. Iaitu SABAR. Ujian dan rezeki kita berbeza2, bertabahlah. Assalamualaikum.

- www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.