Header Ads

"Perangai Macam Haram Jadah" - Tuan Rumah Kecewa Penyewa Lari Tunggakan Sewa 4 Bulan Dan Rumah Macam Tongkang Pecah

Nak Isu Viral? Like Page Kami:



Sebagai tuan rumah, sudah pasti banyak perangai penyewa yang kena hadap. Ada yang bagus sewa rumah bayar tepat dan dijaga elok. Kalau dapat penyewa yang tak elok, risiko nya tuan rumah lah yang terpaksa menanggung. 

Rumah tunggang langgang, pintu pecah sana sini, bil eletrik dan air tertunggak tidak berbayar berbulan dan paling sadis, sewa duit rumah juga tidak berbayar. Banyak tuan rumah menetapkan syarat seperti tidak mahu penyewa warga asing, tidak mahu pelajar atau banyak lagi syarat kerana mahu keadaan rumah sentiasa terjaga. 

Namun bagi lelaki ini, Jack Izumi berkongsi sikap penyewa yang lari dari membayar sewa. Beliau menganggap jika disewa kepada pelajar perempuan rumahnya dapat dijaga dengan elok. Namun sebaliknya berlaku. 

Penyewa pula yang terdiri dari enam orang pelajar perempuan lari setelah sewa rumah selama 4 bulan tidak dibayar. Rumah pulak ditinggalkan dalam keadaan yang teruk. Malah dinding juga diconteng perkataan lucah. Sangat memalukan.

Bagus sangat perempuan menyewa rumah mcm ni... selama ni pk xnk sewakn kat lelaki sbb tkut rumah rosak, sekarang ni pun perangai macam haram... duit umah sewa 4 bulan xbayar pastu terus cabut lari... Korang ni student, rasa² perangai macam haram jadah mcm ni memang mendapat lah... tunggu sat lagi aku korek details sorang²....

#studentpolimerlimau
#perangaimacamharamjadah
#bukansemuatapipermpuan6orgnije







No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.