Header Ads

“Kalau Tak Tahu Macam Mana Nak Jaga Anak Tak Payah Buat Anak”





Ibu-bapa atau penjaga, tolong lah jaga tingkah laku anak-anak anda terutama ketika berada di tempat awam mahupun ketika menggunakan kenderaan awam .Kalau tak, nanti ada pula yang diviralkan seperti kes ini…Masa tu , janganlah marah . Anak tak diajar dan dibentuk dari kecil kelak susah diri .

Video seorang budak lelaki meludah penumpang di kerusi belakang sebuah bas mendapat reaksi negatif Netizen.

Walaupun masih kanak-kanak, perbuatan budak lelaki itu dilihat biadap dan tidak pula dihalang oleh penjaganya. Video yang ditularkan oleh Doraeloq:

VIDEO:
video


TOLONG JAGA ADAB ANAK ANDA DEKAT PUBLIC, JANGAN SAMPAI MENYUSAHKAN ORANG LAIN.
Ini kalau kena dekat aku, memang aku tampar mulut budak ni, dengan mak-mak dia aku tampar sekali. Eh bodoh, kalau tak tahu macam mana nak jaga anak tak payah buat anak. Ni sah jenis buat anak sebab tak tahan kawan-kawan selalu upload gambar dah ada nak, tu yang dia pun buat juga anak. Last-last anak jadi biadap, sebab dapat makpak jenis tak bagi perhatian langsung.

www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.