Header Ads

Kerana "Mulut Laser" Chef Wan , Anak Buah Tak Nak Balik Beraya

Nak Isu Viral? Like Page Kami:



Setiap tahun , pasti ada kecohnya Chef Wan ni . Siapa tak kenal yer tak ! Ada saja perkara yang nak dibisingkan sampai pasti akan ada terasa hati sampai tak nak balik raya . Tapi buat netizen yang membaca , kadang memang ada benarnya apa yang dicakap cuma menjaga hati jadi makan dalam lah!

Menerusi laman insta Chef Wan mendedahkan anak sedaranya bernama Nadmi berasa hati dengan teguran keras Chef Wan pada tahun lalu dan terus merajuk tidk mahu balik beraya lagi pada tahun ini

Terasa sungguh hatinya tu ! Chef Wan meluahkan rasa kesalnya terhadap segelintir ahli keluarganya yang didakwa culas dan tidak membantu dalam membuat persiapan raya di kampung






" Tak rugi saya tak melihat anak buah saya yang sama-sama membesarkan mereka , tapi bila dah besar jadi kurang ajar macam Nadmi tu ". luahnya

"tahun ni dia tak balik , sukahati dia la " tulisnya

Biasalah tu ada pakcik makcik mulut laser , kalau tak korang dok ngadap phone je lah kan ! cukup masa nak snap photo update " wah penatnya rebus ketupat masak rendang !!" whatttt . hahaha


www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.