Header Ads

Rintihan Hati Seorang Bapa Di Aidilfitri Mencari Anak Yang Tak Pernah Pulang

Nak Isu Viral? Like Page Kami:



Kasih ibu bapa kepada anak-anaknya memang tiada belah bagi. Walaupun sudah menjangkau umur yang lanjut, ibu bapa mengharap kasih sayang dari anak pula. Tambah menyedihkan bila tiba hari raya ibu bapa mengharap anak-anak yang di perantauan pulang berhari raya bersama-sama. 

Terbaru, seorang bapa dari Johor, tekad untuk ke utara tanah air hanya semata-mata mencari anak perempuannya. Video tersebut telah dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook, Nazli Mat Musa yang kebetulan terserempak dengan lelaki tua ini di sebuah bank di utara. 

Video tersebut kemudian menjadi viral di laman sosial. Menurut bapa berusia sekitar 60-an itu, beliau mencari anak perempuannya bernama Rosmawati. Ikuti perkongsian dari Nazli dan tonton luahan rasa warga emas ini yang merindui anaknya itu. 


Asalamualkum, masa aku pi bank HSBC kat bagan td pak cik minta nk tumpang ngan aku nk pi bas station butterworth..bila aku sembang ngan pak cik ni rupanya mai dari johor nk cari anak perempuan dia dok kt penang. 

bayan lepas katanya tp bila pi rumah anak dia dh pindah. anaknya dah tk pernah hubungi beliau dah setahun tanpa berita.

sedih jugak aku bila sembang ngan pak cik ni bila dia sangup mai dari johor untuk nk cari anak dia dibulan yang mulia ni.

tapi lg sedih bila masih ada yg sangup lansung tk menghubungi ayah..bapa..daddy.abah atau apa saja pangilan dibulan yg mulia ni.

ehmmmmm..geram pun ada jugak.



No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.