Header Ads

[ VIRAL] WFM 7450 Mana Kau Nak Lari ? Sampai Hati Lepas Kau Langgar Kemudian Lari








WFM 7450 jangan lari . Nombor flat sudah dapat tak lama lagi pasti polis datang cari .

Menurut Miezan kejadian berlaku di Dataran Sunway yang menyebabkan anak lelakinya cedera pada bahagian kepala dan tangan kirinya .

Laporan polis telah dibuat dan masih belum ada penangkapan ke atas pemilik motosikal tersebut .

Berdasarkan semakan , kenderaan yang melanggar tiada memilik roadtax dan proses gantirugi akan jadi rumut dan agak sukar .


Undang2 kita .. Langgar lari pasal XDA roadtax & insurance.. XDA apa polis akan buat.. hanya saman.. so org yg kena Langgar dapat sakit je..



Ini anakanda aku.. Rayfan Farzan Bin Mohd Armiezan.. anak aku dilanggar lari Oleh plat motor ni.. detail kau aku ada.. kat mana kau nak lari.. mcm mana anak aku.. mcm tu kau akan jadi.. baik kau serah diri sebelum kawan2 aku dapat kau ..





Saudara Miezan memohon orang ramai untuk bantu mencari tapi dalam masa yang sama jangan dicederakan orang tersebut . Cukup sekadar suspek menyerah diri dan mengaku bersalah .

www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.