Header Ads

'Terlanjur Sejuk , Proses Buat Anak Bagus Ni ', Status Macam Ini Pun Dato Aliff Kena Kecam !




Inilah dinamakan small publisiti , siapa tak kenal Dato Aliff kan ? Jutawan kosmetik Dherbs yang berjaya . Namun sejak akhir-akhir ini nampaknya nama Dato Aliff semakin menjadi bualan orang ramai .

Mana tidaknya , selepas isu orang gaji , isu kucing dido kemudian rumah banglo , seterusnya jam rolex dan cincin dan sekarang status buat anaknya . Hangat ni Dato kat Malaysia , Dato sejuk kat overseas sana bersalji . Hahaha.

Kemarahan kali ini nampaknya no sensor dah komen dari netizen , apa status Dato Aliff sampai netizen komen tuttt begitu sekali .


oppps terlanjur sejuk dikocok dikocok2.sejukkk yee musim salji tngah turun ni.. kalau proses buat anak bagus... doakan kami berjaya kalau kami berjaya.. saya doakan awak gakπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ˜†πŸ˜†

Walaupun hanya gurauan , namun ramai yang tidak dapat menerimanya . Caption status tersebut tidak wajar diberitahu kerana ia melibatkan hal dalaman suami isteri .

Jom kita tengok apa komen netizen terlampau kali ini :







sumber : ig aliffsyukriterlajaklaris

www.kakishare.my


Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.