Header Ads

'Yang Kutuk Saya Tu Ada Jam Rolex Dengan Cincin Berlian 4 Karat ? Nan Hado kan ! Korang Nak Kutuk , Kutuklah . Tak Luak Duit Dato Aliff Syukri Wey .




Apabila kita dikategorikan seorang selebriti , memang ramai mata yang memandang dan beri perhatian . Senang kata ,pantang ada salah sikit pasti akan ada cerita dan jadi bahan gosip media. Itulah yang terjadi kepada Dato Aliff Syukri baru-baru ini .

Menerusi gambar yang dikongsi dalam laman IG miliknya , Dato Aliff dikatakan sedang bercuti ke Zurich , Switzerland . Yang paling respect , walaupun bercuti jauh , Dato Aliff dan isteri sempat membawa bekalan makanan kerana mahu jimat . ( Dah kalau makan boleh habis sampai 5k , memanglah kena berjimat yer tak ! Tambahnya lagi , hidangan yang ada di depan mereka adalah air tangan dia dan juga isteri. Lebih menarik, nampak gayanya Aliff macam main terjah saja makan di kawasan yang sedikit lapang, asal boleh duduk dan letak lauk pauk.




Bagaimanapun Aliff sempat bergurau mengenai haters yang sentiasa ingin mencari kesalahan dan mengutuknya. Sempat menunjukkan jam jenama Rolex yang baru dibeli serta cincin berlian 4 karat, Aliff sempat bergurau mengenai orang yang mengutuknya.


“Takpelah, korang nak kutuk aku, kutuklah aku nak makan kat mana pun. Yang penting aku pakai cincin berlian 4 karat, aku pakai jam Rolex, baru beli ni. Kutuk kutuk, takpe. Kutuk lagi selagi mampu”

“Korang yang kutuk kutuk tu ada tak jam Rolex-nya? Takde, kan? Jahatlah, gurau je,” kata Aliff dengan nada bergurau.

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on


Korang nak kutuk , kutuklah . Tak ada luak seinci duit Dato kalau korang kecam , kutuk dia sampai lumat sekalipun . Hahaha . Biarlah dia dengan kehidupannya . Ok guys .

www.kakishare.my


No comments

Note: only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.